Monday, December 13, 2010

bla..bla..bla..

again..it's been ages i dun visit my blog n "spider web" are everywhere here n there..hahaha..so..wut can we talk here..of course about life, ups n downs, success, future etc. wut else rite?

so..diam x diam it's almost 3 years i've been studying in UKM n i'm in my final year rite now..InsyaAllah next year i'll be graduated! yeayyy!!! hope so..hope nothing will happen before i graduate..amin..

n 20/12/2010 adalah satu tarikh yang agak menakutkan sbb nak prac dah weh...mampuih aku..semoga segalanya berjalan dgn lancar..n berakhir 11/3/2011..cepat2la masa berlalu..x sabaq!!

Monday, September 20, 2010

confused~

betol ka tindakan aku ni??

sshnya nak wat keputusan...

God..plz help me~

:(

Thursday, September 9, 2010

Budi Bahasa Budaya Kita

x perlulah mencarut utk meluahkan segala rs hati yg konon2nya pedih..

i hate those people..

setiap kata menunjukkan personaliti seseorang..

aku pn kannya baik sgt..

tp kalau mulut 2 mcm longkang..

orang pun meluat!!

mencarut ja kejanya..

menyampah tau x??

H.U.R.T

walaupun semuanya nampak ok..
sebenarnya kita saling membenci..

i hate it!
i want 2 go far2 away from all of u..
i'm not part of all of u..
n i dun have 2 be worried 4 people dat always hurting me..

sejahat2 dia..
dia yg besarkan kamu..
jgn lupa daratan...

dah besaq kan..
pandai2 la pikir..
wlupon dia bukan sapa2 kat kamu..
tp kamu kena ingt..
apa yg kamu buat skang..
akan dapat balasan kemudian hari..
anak kamu jugak akan wat kat kamu balik..

ssh kan hdp ni..
terlalu complicated,..
semua org hanya berpura2..
dan saya x suka keadaan yg sy dah lalui slma berbelas thn sy hadapi ni..
terlalu sakit..

org x faham..
org hanya nampak luaran..
biarlah mereka mengata..
mereka x berada di tempat aku..

Monday, August 23, 2010

Teringat~

Kadang2 teringat dekat orang2 yg telah pergi meninggalkan aku..
arwah tok- diam x diam dah 7 thn Tok tinggalkan ili..ili rindu tok sgt2..kalaulah tok masih ada...mesti ili sentiasa bahagia sbb ada org yg manjakan ili..ili rindu Tok sgt2~

arwah pak caq- 5/12/2010 genap 1 thn pak caq tinggalkan ili..pak caq macam ayah utk ili..dr kecik sampai la dekat2 pak caq dah nak meninggal..pak caq still ada dgn ili...

arwah abah- bulan ni dah 5 bulan abah tinggalkan ili..12 Mac 2010 adalah tarikh yang gembira sbb dapat jumpa abah balik lepas 3 thn x jumpa abah..terasa baru kemarin jumpa abah dekat Kelantan..selepas 20 thn ili x balik kelantan..n den seminggu lepas jumpa abah..abah pn tinggalkan ili..rupanya itu merupakan kali terakhir ili jumpa abah..walaupun ili kurang kasih sayang seorang ayah..ili bersyukur di saat2 akhir hidup abah di dunia..ili ada dgn abah..cuma ili terkilan x sempat nak tgk abah dikebumikan..InsyaAllah Hari Raya ni ili nak balik Kelantan ziarah kubur abah..terima kasih sbb lahirkan ili..tanpa abah ili xdak kat dunia ni..

Semoga orang2 yang aku sayang bersemadi dengan aman..dan sentiasa dicucuri rahmatMu Ya Allah...
Semoga mereka ditempatkan di kalangan orang-orang beriman..amin...
Semoga ili dapat jumpa Tok, Pak Caq n Abah cepat2...

Friday, August 6, 2010

Luahan Hati~

it's been long time since my last post...
mcm dah malas nak mengadu nasib dan meluahkan perasaan kat blog ni..
lagipun dah bz dgn macam2 keja..so x sempat nak update..

skang ni tengah berlangsung Pesta Konvokesyen ke 38 UKM..
aku kena jaga booth FSSK...ok la..rilex ja jaga..
dapat duit makan n elaun plak,..huhuhu..
abih sem ni aku dah nak prac..
pastu InsyaAllah tahun depan dah grad..
mintak2 xdk apa2 masalah..aminnn...
xsabar rasa nak abih study n dalam masa yang sama rs sedih nak tinggalkan UKM..
rs cepat sgt masa berlalu..
mcm br semalam daftar utk 1st year..

Tuesday, April 13, 2010

S.T.A.T.I.S.T.I.K!!!


masa: lani pukui 7.45 malam
hari: arini hari selasa
tarikh: 13 haribulan 4 tahun 2010..
tempat: tempat plak bilik aku sendiri..

arini 1st paper utk final exam aku..sok plak paper statistik..
pergghh! kecut prot..serius kecut prot weh..STATISTIK 2...dah brp lama dah tinggal subjek kira2 ni..aku xtau la sok cmna..jangan dapat C sudah..malam ni baru nak stat study..

owh no0o0oo!! mommy please help meeeeeeee!!! ur daughter is going 2 die 2morrow..i'll be a dead meat bcoz of statistics! hurmm,...

-END-