Friday, March 13, 2009

every single day is the tiring day 4 me..

arini bgn subuh dah x tdoq..
sebab p sambutan maulidur rasul dgn dayatito a.k.a joo hee da..
naik bas dlm kui 8 lebey n den dok kat DECTAR sampai la abih majlis sambutan 2..
best gak arr..suka sebab dpt tgk n dgr ceramah drpd ustazah sharifah hayati yg santek 2 n ustaz fauzi mustafa moderator al kuliyyah 2..
pas 2 abih 2 p fakulti sat nak cuci gambar utk bg sekali dgn borang nak apply hostel 4 da next sem..
apply ja'ba (za'ba) gak..maleh nak pkr dah..mahai pn mahai la..dh selesa dok cni..
dlm kui 2.30 nek bas p pusat kesihatan (PK) sebab ada appointment dgn dr gigi..
ngilu gg aku sampai skang ni..g cuci2 jah!
n den x smpi 5 min dh siap dh..
balik za'ba dgn dayah..p hantar borang..
n balik bilik..penat sgt tdoq!
sampai terlepas meeting PMFSSK..
siap mimpi2 lg dh p meeting..
hoho..overslept ropenye aku..haa..hamek kau!
bgn2 kui 6 lebey mandi2 n solat..
pas 2 p beli mkn dgn day..
pas 2 p meeting dinner za'ba lak..
sampai kui 12 kat2 kui 1..
penat..
sok ada presentation..
tp bukan aku la present..
hopefully everything going smoothly 4 tomorrow..
tapi aku sgt pasti sok juga adalah ari yg penat..
hari2 ku semakin penat dan tenat..
owh!

2 comments:

Unknown said...

haha, hari2 saya pun macam kamu. Malas dan x produktif langsung. terpaksa kena bambu dengan emak.kawan.etc baru boleh start buat kerja. haha

yatie mj said...

asal aku pny sem rilek gla je? konpius aku! hahahahaha!!!