Tuesday, September 2, 2008

i'm unlucky..

fuh2! dh berhabuk dh blog aku ni haa..
lama toi x berblogging ek..
pejam celik2..dh posa dh kita lani..
so, selamat berpuasa la untuk suma..
mcm mn posa suma stakat ni?
ok ka?

cita arini agak sedih..
cepat2!p amik tisu sekotak utk mendengar luahan hatiku yg suci murni ini..
arini ada kelas titas sampai kui 7..
ingtkan posa2 ni Encik Muhamad Taha 2 bagi la balik awai..
bilah dh dekat kui 7..
aku n kwn2 dh x senang ddk dh..
yala,mana x nya takut kena tinggal bas..
bila aku ckp, "Encik, leh x kitorang nak balik?"
pastu, lantas dia mereply semula kepadaku..
"awak dok kat mana?"
"kat za'ba"
"hermm..ingtkan kat kl tadi.."
how dare him talking 2 me like dat..
hehehe..
tersinggung perasaan ku pd ketika itu..
pas 2 last2 dh kui 7 dia bg balik..
n..apa yg ku takuti berlaku jua..
dh kena tinggai bas dh..
aku pn balik la jln..
dlm hujan renyai2..(romantik toi!)
huh! romantik la sgt kan..
pening kepala aku kena hujan tauuu..
b4 meneruskan perjalanan..aku p beli roti n air mineral kat Kolej Ungku Omar..
sayu hatiku berjalan mendaki dan menuruni bukit..
akhirnya setelah 30min perjlnn aku sampai ke Kolej ku..
sungguh hepi..rs nak mkn bnyk2..
mula2 ingt xmau mkn nasik..
last2 mkn gak..
xleh thnnn..
hehehe..
pastu balik bilik pas mkn dgn aja..
-FIN-

^iLi^

2 comments:

Shafiqah Shaid said...

ish... smp hati lecturer ko tu... cikgu bahasa cina aku yg cina tu pon paham kitorg ni puasa. kelas abes kul 5. kul 415 or kul 430 dia dah bg kitorg balik dah sbb dia ckp kitorg sume nampak penat... hehehe.

ape2 pon, selamat berpuasa! mish you!

Lilo_ToMaTo said...

mish u 2 dear..
2 la..sgt kejam encik muhamad taha 2..
tah papa tah..