Wednesday, September 3, 2008

sedih? or hepi 4 him? i dunno..

last 2 nights ex bf aku bgtau..
dia dh nak bertunang..
i dunno whether i shud b happy 4 him or sad..
when he told me last 2 nites..
i dun feel shocked..i jez accept it and congratulates him..
semalam gayut dgn dia..
dia ckp dia x tgk lg bakal tunang dia 2..
gal 2 nurse..
mak dia yg carikan..
dia ckp aku org last yg dia bercinta..
dia dh mls nakbercinta...
so dia soh mak dia ja cari..
xpalah..
aku doakan dia bahagia dgn gal yang bernama "ayu" 2..
hope ayu leh bahagiakan dia..
dia dh bnyk bersedih psl aku..
he dun deserve it bcoz he's so nice n sweet..
i can't get him back..


maybe after raya ni dia nak bertunang..
n den dlm bln 6 thn depan dia dh nak kawin..
sedey la..
pastu smlm bgtau dayah..
aku ckp nak p majlis kawin dia nnt..
dayah kata jgnla..
tp nak sgt tgk dia kawin..
patut ke x aku p ek?
napa sgt tragis kisah cinta aku ni..
hukhukhuk..
dia ckp kita still leh kwn sampai dia kawin..
pas 2..
we r over even as a fren..
dh xleh dh kaco laki org..
pastu leh lak dok wat lwk..
"ayg nak x jd bini muda abg?"
dh gila ka apa??
xmau aku..
lebih bek x kawin drpd bermadu..
i x rela dimadukan tauuu..
hoho..
makin lama dia semakin jauh dr aku..
dh xleh dh nak mcm dulu pasni..
yala..even i've his replacement now..
but still,i can't forget him..
yala..3 years with him makes me comfortable and i can't easily delete everything of my memories with him..
it''s damn hard to do...
God, plzz help me 2 forget him..

^iLi^

No comments: