Sunday, February 28, 2010

saya minta maaf..maafkan saya..

semalam lelaki itu telah menghubungiku semula.. setelah seminggu lebih menghilangkan diri.. mungkin dia dah dapat merawat hatinya yg luka.. bukanla niat nak menyakitkan hati dia.. tapi dia perlu faham..hati manusia xleh dipaksa.. takkan kita nak sacrifice ms depan kita hanya krn dia kata dia mampu untuk menanggung aku.. MANA LEH NAK PAKSA2 ORG KAWEN DGN DIA!!! xbley2..no3x... saya mintak maaf..saya xleh janji nak kawen dgn awak... masih banyak yang perlu saya wat dalam hdp saya.. Kawen adalah satu perkara yg besar yg xleh di buat main2.. i'm so sorry..saya terpaksa berkasar dgn awak ari 2.. sbb saya dah xtau nak cakap camna nak bg awak faham.. apa2 pn..terima kasih dgn nasihat2 yg awak bg kat saya smlm i really appreciate it.. saya harap awak jugak berjaya dlm hdp awak i'm just a chapter in ur life.. you just need to continue with the new chapter.. sometimes first love dun end up with marriage..