Saturday, May 31, 2008

:)

arini xdak papa yg menarik sgt..
jez ada kenduri kawin ja kat sebelah umah..
pas 2 kul 5.30 aku tertidoq kepenatan sampai kui 7.15..
n den bgn mandi pas 2 trn tolong along masak mkn mlm..
nothing interesting 4 today..
perut pn asik sakit je..
ari yg biasa bg diriku..
hehe..

tapi kemarin aku kuar dating..
hehe..
mula2 kami 2 org p taman telok molek..
p lepak2 kat pantai..
n den kami p mkn tempat favorite kami 2 org..
p mkn chicken chop n dia order beef steak!
beef steak sdp lagi!
pas 2 kami p pantai bersih lak..
tgk matahari terbenam..
hehe..dok sembang2...smbil dok tgk kapal..
pas 2 p dekat hentian bagan ajam..
sbb aku nak p toilet..
dia dok bising2.."td xmau p toilet siap2!lani baru nak p.."
bising ja..last2 dia pn p gak toilet..
huhu..
n den boring xtau nak p mana..
kami p mkn rojak tonggek..
sedap..
aku mkn lg bnyk dr dia..
hehe..
besala...badan besaq..
mestila nak mkn banyak2..
huhu...
sebenarnya nak mkn lagi..
tp muka dia dh jd cam lain ja dok tgk aku mkn..
hehehe..
so pas ronda2 sat..
9.30 aku dh sampai d umah mak tam..
n den dlm kui 11.30 aku bertolak balik sungai petani sbb nak attend kenduri utk arini..
sekian sahaja...

^iLi^

3 comments:

Shafiqah Shaid said...

wah wah... sonok nye dia p dating. hehehe.

Lilo_ToMaTo said...

arini dating lagi..
tp cam ampeh!
gaduh lak!

Lilo_ToMaTo said...

x sonoklah dating..
nyakitkan ati lg adala..