Friday, June 13, 2008

1 week in K.L

arini dh msk ari yg ke 4 mai kl..
ari ahad aku dh nak balik sungai petani..
best gak dapat jumpa kn2 ari 2..
asik jalan2 je..
sampai melecet kaki ni haa..
duit pn bnyk abis..
memandangkan diriku ini sgt lemah pasal financial management ni..
huhu..
rs cm xmau balik jaa..
best sgt kalau la kinokuniya or borders ada kat sp..
leh la baca buku free slalu..
habiskan ms lm2 pn x pa..
hehe..
tah bila la lg nak jumpa kwn2 n my aunty kat cni..
sob2..
skang ni ada kat umah amy,td amy amik aku dr umah aunty ha..
sok nak kuar dgn amy..
nk jln2 dgn dia n shopping2..
huhu..cam bnyk ja duit..
hehehe..
amy dh tdoq dh lani,mesi dia penat sgt keja..
sian dia..dh la kena amik aku td..
amy bnyk membantu wk2 kat kl ni dan juga kwn2 tersyg mcm ikah,ai n tora..
aku nk ucap bnyk2 thanx kat ampa..
tanpa ampa mabe aku akan teresat kat kl ni..
hehehe..
love u all always!
mmmuuaahhzz!!!

No comments: