Tuesday, January 6, 2009

Hari ini dalam Sejarah sbb aku jual burger bilik ke bilik..

arini 4 da 1st time in my life..
aku menjual bilik ke bilik..
aku jual burger..
kwn aku offer nak keja tlg dia jd runner jual kat hostel2 pompuan..
aku ajak dayah tolong..
1 burger dapat la komisyen sorg sekupang..jd la..
leh la cover skit..
kami dapat jual 26biji burger utk mlm ni..
penat teramat sgt..
1st gaji kami 2 org 2.60..
huhuhuhu..
ssh nak cari duit ni..
nak hdp as a student kat U ni kannya senang..
banyak nak pakai duit..
yang lawak nya aku dgn dayah dok kata..
"ili,ingtkan kt 2 org ni x malu..rupanya kita ni malu la.."
adoii..malu toi kami bila ketuk2 pintu org xmau beli..
tp once bila org dh beli rs cm bersemangat nak juai bnyk2..
hehehe..
InsyaAllah..pasni kami akan jual burger dgn lebey rajin lagi!
Basya! Chaiyok2! Aja2 fighting 2 me n dayah..
huhu..

4 comments:

Shafiqah Shaid said...

hehehe. korang jual burger eh? ish. bagus la korang neh... takpon, ko jual ar sandwich mcm sheila lala buat masa kat kolej dulu. hehehe.

aku plak jual roti kat bilik. tp takde la mcm korang kene pergi bilik ke bilik. aku jual dr bilik je. hehe. tp takde la dpt duit. tolong tolong je. org yg supply roti tu kata, nnt dpt rm5 topup tiap bulan. kekekeke~

Lilo_ToMaTo said...

hehehe..2 la pikah..br mula..mlm ni mlm ke 3..lecturer pr aku ckp..duit ni berhantu..sbb sllnya yg meniaga ni yg student ni la..sllnya akan x minat bljr dh..ntahla..hope kami x cm 2..

hidayatito said...

woow pika tokey roti tuuu...terernye ang pika jual dr bilik ja..ape rahsienye..siyes bukan snang nak cr duit..insap aku..pas ni tak nak membazir dah..il,arap2 pasni leh la kite 'mengecil' sket kos asek turun naik blok ngeh3x:P

Lilo_ToMaTo said...

a'a..InsyaAllah..moga2 kita dapat "mengecilkan" badan kita..hehehe..
ni salah satu cara kita exercise gak dayah..
brlah balance kita control our diet n exercising..right?