Friday, January 16, 2009

shopping itu hobiku~

baju pink pilihan hatiku ini..

sandal ni leh cermin muka o0o0o..hehehe..

baju dark brown peberetku..pas beli tros pakai..hehehe..

ni baju hitam butang2..santek tauu..hehe..

ni buku2 yg aku berjaya beli..huhu..dh lm nak beli buku2 ni..yg buku kaler pink n polka dots 2 ja la..yg lg 2 tu..mmg nak kena beli..


ni sandal cermin ni baju butang2 ni baju dark brown ni baju plain pink je
yg aku suka


penatnyaaaaaa arini..
g shopping kat mid valley..
bnyk toi duit aku abih..
kena marah dgn kawanku amy..
hehehe..marah2 manja..
mintak maap 2 dayah n sarah sbb aku x menurut kata ampa.
aku x berbelanja dgn berhemah..
maafkan aku kwn2ku..
aku syg korang..
tp aku lg suka n rambang mata bila tgk sale baju2,suar n sandal nose 2..
hehehehe
aku bkn beli baju ja..aku juga membeli buku..2 mmg matlamat aku nak p mid valley di samping nak mkn takoyaki tau..huhu~
aku puas ati..aku x ksh..
wlupn cam ralat skit duit bnyk abih..
hehehe..

^iLi^

2 comments:

hidayatito said...

takpela kwnku ili...asalkan ko gumbire,aku pon gembire(^^)

Lilo_ToMaTo said...

yaa..kita suma gembira!!
huhu~